Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Rabu, 14 September 2011

Gossip Girl Season 4





yeayyy... mungkin aku ketinggalan.. sbb dah start episode ke 5 atau 6 kot.. dan aku tertinggal episod awal.. lantas tanpa berfikir panjang aku ajak bf aku g batu feringgi.. yeay.. dpt juga beli.. cuma tgl last.. haha.. nasib baik...

apa lagi, 2hari aku amik utk habiskan 6 dvd.. haha.. smpai mak aku dah bising.. nak tgk tb tak leh.. ehehe.. sanggup x tido utk tgk smpai hbis.. hehe.. dan kesimpulannya... SGT2 AWESOME BEBEH!!!. MySpaceMySpace

yeah.. aku paling minat watak BLAIR or B.. dan hero pujaan of kos la CHUCK.. haha.. walaupun pon B ni nmpk jahat tapi aku suka =) hehe.. season kali ini lebih banyak tumpu utk B dan C (Chuck)..

awal2 episod aku sedih sbb B dan C break dan bermusuh.. tapi jeng jeng jeng.. episode 7 atau 8 diorang berbaik balik dan berasmara sebyk mana boleh.. hahaha.. aku paling suka kimia antara depa dua ni.. nmpk sgt2 in love!! paling serasi antara semua kapel dlm ni.. oh Chuck.. haahaha..

tp lepas tu diorg break sekejap utk tmpu future.. dan.... tak disangka2, B berkawan (friend only) dgn Dan.. hahaha.. ok. aku admit.. Aku agak suka juga bila B dgn Dan.. nmpk mcm besfren.. part B kiss Dan.. OMG.. hahaha... smpai Dan angau kat B.. ahahaha.. dan tetiba aku rasa alamak.. cam na lak kalo CHUCK nk Blair balik..







mmg btul.. CHUCK cari Blair balik, tp B xmau sbb dia frust Chuck suka pmpn lain (RANIA).. dan CHUCK mula cari sapa yang B kissed.. hehehe.. Jelez ok.. ok time ni padan muka CHUCK..

after that, B enganged dgn Luois.. Prince ok.. B hepi dgn Loius tapi start dari situ kita boleh nampak B masih take care Chuck.. dan aku mula rasa.. ala.. tgl ja la prince tu.. aiceh2.. hehehe..

then lepas tu B akan dikurung oleh bapak RANIA, RUSSELL.. Chuck selamatkan B. Lepas tu diorang ehem..ehem.. ehehehe.. budak2 sila ttp mata.. time ni B dah kopem plh Chuck.. dia akan tglkan prince tu. Diorg balik ke Majlis Reunion utk cari Prince kat sana. Chuck naik dlu jmpa Prince. Chuck merestui diorg berdua, B terkejut sbb diorg dah berbincang.. Chuck bg tau B, Prince ni baik utk B, sbb B hepi dgn Prince ni. Lgpon Prince boleh tgu B brapa jam lama, tapi Chuck dlu tgu B 2 mnt ja dah blah. Time ni mmg sedih sngat.. C kata aku lepaskan kau dari saat ini, dan kau kena lepaskan aku juga. Then C kiss dahi B.. so romantik.. huuuwaaaaaa.. i nangis time no.. :'(




penghujungnya JENG JENG JENG.. dorota (B punya maid) buang smpah di dalam toilet, ada pregnancy test POSITIVE.. mesti B PREGNANT ANAK CHUCK..waaahh... x sabar tgu season 5 pulak.. hehehe...

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails